مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

فقط یک نفر....

Saturday, 28 Azar 1394، 01:35 PM

کاش یک نفر پیدا می شد که می تونستم درست وحسابی باهاش حرف بزنم! یک نفر حرف هایی بزنه که خودم دلم می خواد بشنوم! من بی نهایت بغض دارم ! پاییز در هوای من کم رنگه! من یک روز به شدت غمگینم ! یک اثر هنری نیمه تموم !  لطفا هیچ کس به آسمون من توهین نکنه ! من بیش از اندازه عاشقم! ... 



*کاش همون یک نفر میبود....

*دلم نی نی میخاد

*خاک تو سرت مریم....

94/09/28
مریمی

نظرات  (۱)

28 Azar 94 ، 17:12 ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
‌‌ツツツاورین مریم جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی