مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

دختر دریا

Friday, 14 Khordad 1395، 10:29 AM
مارینآ


بیست و هفت سال و هفت روزگیت مبارک...

همش تایپ میکنم و دیلیت میشن لغتا پشت هم و باز از اول مینویسم...الانمو میگما!

تو زندگی سر بعضی مسائل دلم با بقیه صاف نشده...
کینه ک ن..ولی ی نقطه سیاه مونده تو قلبم..

ک این خرداد این نقطه سیاه تو قلبم برای خودم رنگ گرفت

و خودمو نمیخام ببخشم...


بعضی حرف ها و حس ها هیچوقت فراموش نمیشن...
حتی زمان ازشون بگذره و هیچوقتم برنگرده،باز هم ته دلت میمونن و خاص هستن.

و من کلللی ازین حس ها و حرف ها رو باتو دارم


بانوی خردادی..بودنت مبارک
95/03/14
مریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی