مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

زیبا جآنِ فراموش نشده....

Monday, 7 Tir 1395، 01:05 PM
نمیدونم چرا....

ولی امروز همش میخونمت..همش درگیرت شدم..

هنوز هم دلم میخاد ک شهری قبول میشدم ک تو اونجایی

هنوز اسمت برام خاصه،تکه،بهترینه..

من این روزا گمم

نیستم

هیچ نمیدونم دچار هستم یا ن

نمیدونم خوبم یا ن

نمیدونم هستم یا ن

نمیدونم کجام

نمیدونم کی ام

نمیدونم مریم چیه؟کیه؟

ی مدته گم شدم تو همه چی

خاستم بگم تو فراموش نشدی

هنوز هستی

.

.

-برای مارینآ..
_گاهی آنچنان در سکوت غرق می شوم
که فکر می کنم لال به دنیا آمده ام..
95/04/07
مریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی