مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

برو بییییرووووووننننن ازم

Tuesday, 15 Dey 1394، 11:26 PM

اگر در دل کسی جایی نداری، فرش زیر پایش هم نباش..

جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی نداره، نبودنت رو انتخاب کن..

اینگونه به بودنت احترام گذاشتی..

محبوب همه باش، معشوق یکی

مهرت را به همه هدیه کن، عشقت را به یکی..

با هر رفتنی اشک نریز و با هر آمدنی لبخند نزن..

شاید آنکه رفته باز گردد و آنکه آمده برود

آنقدر محکم و مقتدر باش که با این محبت ها و بی مهری ها زمین گیر نشوی..

لازم است گاهی در زندگی، بعضی آدمها را گم کنی تا خودتو پیدا کنی..

بعضی از آدمارو باید دوست داشت، اما بعضی از آدمارو فقط باید داشت.....




*فرض کن، بعد از مرگت، خدا بپرسد: " خب، بهشت چطور بود؟ "

*این روزام رو ب سقوطم در خودم

*منو یا دوست نداشته باش یا اونقدر اهمیت بده ک بفهمم هستم برات....میفهمی؟

*آرام تر سکوت کن...ثانیه های بی تو بدجور آزارم میدهد...

94/10/15
مریمی

نظرات  (۲)


عاصی شدم ، بریده ام از اینهمه عذاب


از گریه های هر شبه ام بین رختخواب



ده سال می شود که برایم غریبه ای

ده سال می شود که خرابم فقط خراب . . .



شاید تو هم شبیه دلم درد می کشی

شاید تو هم همیشه خودت را زدی به خواب



از من چه دیده ای که رهایم نمی کنی ؟

جز بیقراری و غم و اندوه و اعتصاب



جز فکرهای منفی و تصمیم های بد

جز قرصهای صورتی ضد اضطراب



اصلا تو بهترین بشری! من بدم. . . بدم

بگذار تا فرو بروم توی منجلاب


لعنت به من دومرتبه در خواب دیده ام

دارم به مرد زندگی ام می دهم جواب



پاشو بیا تمام تنم را کبود کن

من یک زنم که با لگدی می شوم مجاب ...
پاسخ:
هرررررچی عشقه واس توووووووووووووووووووو.....
یاد بعضی نفرات
روشنم می دارد..
پاسخ:
امروز 4 بهمن است بهترین مارینآش....

:))

نمیتونم از حسرت دستات نگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی