مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

معلق ترین مریم

Wednesday, 12 Esfand 1394، 10:01 PM

گاهی اونقد ب پوشالی بودن زندگی و تیز بودن عمق دنده هاش یقین پیدا میکنم ک ذهتم میپاشه ب دیوار اتاق و بدم درد میگیره تو چاله های دره...

دلم میخاد برم شمال

رو ب سرسبزی کوها رو صندلی راحتی ک مثل لندو میره جلوعقب بشینم و فقط هیچ کرم کنه..

فقط هیچ رو بشنوم و نابود شم تو صداش

دلم میخاد چشمام بسته شه و بشم مریمی ک همه چیز اطرافش خوبه،آرومه،بی دردسره..

آخه مگه خاسته زیادی میخام؟؟؟؟

فقط میخام آروم باشم..

دلم آروم باشه

دارم شک میکنم..ب اروم بودن خیلی چیزا..شک ندارم ارامش قبل طوفانه و بعدش سونامی میاد و همه چیو نیست و نابود میکنه..

هنوز متاسفم برا خودم..ک هیچم هنوز

و اینکه اونقد شب و روزم،درونم و بیرونم فرق میکنن باهم و....





* هر نگاهی می تواند خلوتم را بشکند

کوزه ی تنهایی روحم سفالی تر شده است

*سکوتم تقدیم شما!

*مارینآ ی موضوعی هس ک باید بدونی...و حتما میگم بهت این رو:)

94/12/12
مریمی

نظرات  (۶)

15 Esfand 94 ، 21:13 مارینا
کامنت من کو؟:(
پاسخ:
وااااای:((((
 مارینآ ج دادم ولی تایید نکردم
بببببببخشییییییییدددددددددد

مریمم! مریم با میم مالکیت و با این میمِ آخر تمام تلاشم رو کردم، تلاش کردم همه ی حسم رو بهت منتقل کنم..
پرستارِ صبور و آروم رو چی انقدر بالا و پایین میبره؟ نگرانتم عشق...

+سه بار نفس عمیق کشیدم تا تونستم کامنت اون دوتا احمق رو ندید بگیرم و حس شکوندنِ گردنشون رو کمی در خودم کمرنگ کنم.. بجاش دلم براشون سوخت،برای این همه حماقت و خریت و حقیر بودنشون...

++ دوستت دارم، می دونی؟؟ " البته بدون ریتم بخون:)) "



و خوشبختی  

نقاشی باران خورده ای است 

که رنگهای محوی از آن مانده...


پاسخ:
کاش خدا درگوشم بگه ک آرامش توراهه،بگه ک چ تصمیمی بگیرم بابعضی اتفاقا،و بگه ک تموم حالای نچسب و دلگیر این مدت...


مارینآ سکوت کن فقط..حتی دربرابر افرادی ک دلشون میخاد فقط چیزی گفته باشن سکوت کنیم بهترین چیزه..


آه مارینآ....چند روز دیگه تولدمه و من گیج اینم ک چیکار کنم..آخه هرسال برا خودم چیزایی مینوشتم و حرف میزدم و....ولی امسال هنوز خبری نیست!!!

مارینآ خاستم بگم اس هایی ک میفرستم کلی دلگرمی و عشق پشتته و بی نهایت عزیزن برام . 
shookhi kardam bahat
پاسخ:
:|


مرسی از شوخیتون
esmet kheyli zeshte
پاسخ:
نظری ندارم..


:))

بیکاریا
خیلی بیکاری
پاسخ:
نظری ندارم..


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:))
12 Esfand 94 ، 22:03 مدل لباس
به جز خودتان هیچ کس نمیتونه آرامش رو به شما هدیه بده

http://khabis.ir
پاسخ:
موافقم

ولی ن همیشه...

گاهی مجبوری تسلیم بشی دربرار روزگار و اتفاقاتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی