مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

مریم21ساله میشود*___*

Tuesday, 18 Esfand 1394، 11:16 PM

تولدم مبارک


میگن غمگین بودن ی کار راحته ک خیلیا اونو انتخاب میکنن...ولی من همیشه اون راهی رو انتخاب کردم ک دلم رو راضی و آروم نگه دارم!ب این شرط ک آرامش تو اطرافم باشه..

امسال پیامای خاص و مهربونانه دوستام و خانواده ک واقعا پراز دوست داشتن بودن،ذوقی نداشت18اسفند برام


کلا هیچی رو قابل بیان کردن ندارم

شاید روزی بیاد ک فراموش کرده باشم حس تولد94 رو..ولی خب توانایی نوشتن هم ندارم...




*آرام بخش ها حافظه ام را پاک کرده اند..اما دلم میگوید:من کسی را بسیار دوست می داشتم

*دستای گرمم بی حال اند!

*هوایی ابری می طلبند این لحظه ها..

*دریا و کوه و آسمان را نه..جایِ خالیِ تو را تماشا می کنم.

94/12/18
مریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی