مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

بارون ببار

Monday, 30 Farvardin 1395، 08:34 PM

دلم‌ گرفته است.

نه این که اتفاق بدی افتاده باشد...نه!

اما این لحظه ها که می گذرند مرا و می روند آن قدر بی رحمند که قلبم را جا بگذارند.

زیرا گاهی آن جا که هستی، نیستی.

نه این که نباشی...سرت جای دیگر است.

گاهی زمان و مکان فقط،یک دروغ بزرگ است که هر لحظه توی ساعت و تقویم تکرار می شود.

دلم می خواهد یک لحظه به آسمان خیره شوم و تنها به قطره های سرد فکر کنم.

دلم گرفته است...و این بار فکر تو آرامَش نخواهد کرد...



*سکوووووت..

*ببار ای بارون ببار...

95/01/30
مریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی