مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

بی دلیل

Saturday, 9 Aban 1394، 02:55 PM
و چه قدر خسته ام از «چرا؟»

از «چه گونه!»

خسته ام از سؤال های سخت

پاسخ های پیچیده

از کلمات سنگین

فکرهای عمیق

پیچ های تند

نشانه های با معنا، بی معنا...

دلم تنگ می شود گاهی،

برای یک «دوستت دارم» ساده

دو «فنجان قهوه ی داغ»

سه «روز» تعطیلی در زمستان 

چهار «خنده ی» بلند

و پنج «انگشت» دوست داشتنی!



* سعدیا گفتی که مهرش می رود از دل ولی
مهر رفت و آبان نیز آرامم نکرد....
*بارون؟خیسم کن لطفا.....
94/08/09
مریمی

نظرات  (۱)

منم دلتنگ م مریم.. منم..
+عکس کو؟
پاسخ:
والا خودت ک میدونی گوشیم قاطیه......

نشد از عکسای اون استفاده کنم

ولی یاد گرفتم خانم معلم عزیزم

*خوش بحال شاگردات...کاش اونجا بودم و مث عاشقای دیوونه سرکلاس میشتم و نگاهت میکردم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی