مریمانه

گٌمَم نکن....

مریمانه

گٌمَم نکن....

جای تو راخالی میکنم
در تمام عکس هایی ک تنها میگیرم
در تمام سفرهایی ک تنها میروم
و تمام لبخند هایم...
کاش میشناختمت،
کاش میشناختیم..

منوی بلاگ

ترس از گذشته و آینده

Wednesday, 27 Aban 1394، 09:07 PM

کسی بیاید


ما را دعوت کند


به رفتن


به رفتن از تمام کسانی که رفته اند


و ما هنوز در آنها مانده ایم....




* من محالم ب تو ممکن شدنم فکر نکن

*امروز تو دانشگاه زیر بارون راه رفتم.....چقد خودمو گم کردم

*حضور اتفاقی:منو و تو و زمین حضوری اتفاقی....

94/08/27
مریمی

نظرات  (۵)

کاش پیشم بودی و کنارم رو این رنگی برگا قدم میزدیم و شاید اینبار حرف میزدم..
و حتی اگه نمی زدم باز صدای تو رو داشتم و حرفات رو ..
دوستت دارم دخترک
قوی باشیم..باید..

یکسال رفت؟..
پاسخ:
کاش میشد.....کاش میشد......
آخ مارینآ
قوی.....مارینآ ما بازیگرای خوبی ایم
یک سال......یک سال.......چی بگم الان من؟

من

عادت کرده ام

هر صبح

قبل از باز شدن چشم هایم

دوستت داشته باشم

و برایم مهم نباشد که تو

در کجای این شهر شلوغ

 

"مینا آقازاده"

پاسخ:
کاش تو به جای من بودی
تا می فهمیدی که دوست داشتنت
چه کار سخت و فرساینده ایست
کاش من به جای تو بودم
تا طعم این همه دوست داشتن را می چشیدم




*مارینآ بازم حسرتی ک بهت داشتم...کاش پیشم بودی...کاش پیشت بودم.....حسودی میکنم ب دوستات....

آنقدر دوستت دارم

که هر چه بخواهی همان را بخواهم

اگر بروی شادم

اگر بمانی شادتر...

تو را شاد تر می خواهم

با من یا بی من

بی من اما

شادتر اگر باشی

کمی

- فقط کمی -

ناشادم

و این همان عشق است

عشق همین تفاوت است

همین تفاوت که به مویی بسته است

و چه بهتر که به موی تو بسته باشد

خواستن تو تنها یک مرز دارد

و آن نخواستن توست

و فقط یک مرز دیگر

و آن آزادی توست

تو را آزاد می خواهم...




پاسخ:
مرحومه ی مغفوره ی تنهای نا آرام
مرحومه ی مغفوره ی از یادها رفته
مضمون پر تشویش یک "صد سال تنهایی"
محکوم ساعت های پر تکرار در هفته


*چقد حالش آشناس  ماری.....
راستی داره یک سال میشه...

تو نبودى،
رو به رویت نشستم
در چهره ات خیره ماندم
حرف زدم، حرف زدم، حرف زدم
بى آنکه دهانم را باز کنم...



..
پاسخ:
مث4بهمن......

مث تنها روزی ک دیدمت...

بِدزدم اینو؟؟..
پاسخ:
:)

بدزد بدزد......


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی